ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: حجت الاسلام فتاحی امام جمعه موقت ابرکوه در خطبه های نماز جمعه این هفته ابرکوه، دفاع مقدس را باعث پیشرفت کشور در بسیاری از موارد دانست که در چند برابر زمان دفاع مقدس نیز بدست آوردن آن امکان پذیر نبود.

وی همچنین با انتقاد از وضعیت حال حاضر آموزش و پرورش ابرکوه و عدم معرفی مدیر جدید این اداره،از مسئولان خواست، با توجه به اهمیت این مسئله، هر چه سریعتر با انتخاب یک مدیر شایسته به حل این مشکل بپردازند.

فتاحی اذعان داشت:با شروع سال تحصیلی نیز این مشکل به قوت خود باقیمانده است و شخصی دو مسئولیت سنگین را به عهده دارد و هر چقدر این شخص توانائی داشته باشد،سپردن دو مسئولیت سنگین به وی از کارآمدی وی میکاهد.

وی از مسئولین خواست هر چه سریعتر به این وضعیت خاتمه داده و تکلیف جمع زیادی از دانش آموزان و معلمان شهرستان را مشخص نمایند. وی خاطر نشان ساخت هیچ دلیلی وجود ندارد که اگر گزینه مورد نظر ما پیدا نشد، کسان دیگر را به کناری گذاشته و با مطرح شدن یک نام، اشکال و نقدهای پی در پی بر او وارد نمائیم که این عمل عقب ماندگی شهرستان را در پی دارد.

حجت الاسلام فتاحی، انتخاب یک فرد بومی جهت این پست را مناسب تر از یک مدیر غیربومی خواند و از فرهنگیان و مسئولان خواست با همدلی، تمام همت خود را در جهت حل این مشکل به کا ر گیرند.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا